لوله پلی اتیلن چیست و راهنما
نوشته شده توسط : پارس زانوس

لوله پلی اتیلن چیست و چه طور با این سرعت جای خودش را در صنعت باز کرد؟  صنایع زیادی هستند که از لوله و اتصالات پلی اتیلن برای بهبود کار انتقال آب، هوا، گاز، فاضلاب و مایعات دیگر استفاده می‌کنند. مقاومت و قدرت بالایی که پلی اتیلن در برابر شرایط محیطی سخت، حلال های شیمیایی، جوندگان و… دارد. در کنار طول عمر بالا و سادگی در نصب و اجرا، یکی از لوله های پرکاربرد صنعت است. با این لوله ها، مشکلاتی مثل پوسیدگی، نشتی، خراشیدگی، پارگی و طول عمر پایین وجود ندارد. صنایع مختلف مانند آتش‌نشانی، کشاورزی، دامداری، ساختمان سازی، گازرسانی، مخابرات و صنایع دیگر از این لوله برای مصارف خودشان استفاده می کنند. قبل از خرید لوله پلی اتیلن و استفاده از آن در کار، باید در مورد خود لوله، پلیمر پلی اتیلن و شرایط استفاده از آن در شرایط مختلف، اطلاعات بیشتری به دست آورد. 

 

لوله پلی اتیلن در صنعت جدید

لوله‌های پلی اتیلن توانستند به راحتی جایگزین این لوله‌های چدنی و فولادی و سیمانی بشوند و این مشکلات را از بین ببرند. صنایع مختلفی مثل آبرسانی، آبیاری، کشاورزی، گازرسانی، آتش نشانی، و مخابرات و صنعت‌های مرتبط، با این لوله‌ها توانسته‌اند انتقال مطمئن‌تر و ایمن‌تری را ایجاد کنند. احتمال پارگی، پوسیدگی، خوردگی و شکاف‌های دیگر در این لوله‌ها تقریباً صفر است. اما چه طور ممکن است؟

خرید لوله پلی اتیلن

برای خرید لوله پلی اتیلن و گرفتن قیمت، حتماً با مشاوران تخصصی صحبت کنید. خرید لوله پلی اتیلن با قیمت مناسب، نیازمند هوشمندی و درایت خاصی است، به شرطی که لوله مناسب را خریده باشید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این پلیمر، مقاومت و استحکام لوله در برابر شرایط محیطی، فیزیکی و شیمیایی است. اگر یکی از این ویژگی‌ها را نداشته باشد، احتمالاً با مشکلات زیادی بعد از خرید روبرو خواهید شد.

 

ادامه مطلب در لوله پلی اتیلن چیست؟ 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: